دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 14:23

راهیابی دانش‌آموز سما به المپیاد کشوری شیمی

راهیابی دانش‌آموز سما به المپیاد کشوری شیمی
دانش‌آموز پایه یازدهم تجربی دبیرستان دخترانه سمای زابل موفق به کسب رتبه نخست المپیاد شیمی استان سیستان و بلوچستان شد و به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافت.
کد خبر : 910922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کوثر نارویی دانش‌آموز پایه یازدهم تجربی از دبیرستان دخترانه سمای زابل موفق به کسب رتبه نخست در المپیاد شیمی استان سیستان و بلوچستان شد و به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافت.

مدیرکل امور مدارس سمای زابل در آیین تجلیل از این دانش‌آموز گفت: دانش‌آموزان شهرستان زابل دارای ویژگی‌ها و استعداد‌های بالقوه فراوان هستند که باید با همت معلمین و مدیران شناسایی، پرورش و تقویت شوند و این دانش‌آموزان موظف هستند در این مسیر تمام تلاش خود را معطوف دارند تا بهترین شرایط برای رشد آموزشی، علمی و بروز خلّاقیت آنان فراهم شود.

محسن مقدومی متذکر شد: المپیاد‌ها عرصه رقابت تخصصی دانش‌آموزان بوده و موفقیت دانش‌آموز در المپیاد در گام نخست نشان‌دهنده توانمندی دانش‌آموز و از سویی دیگر عملکرد صحیح کادر آموزشی است که باید به‌عنوان یک نقطه قوت شناسایی شده و درراستای تقویت آن گام برداشته شود.

در پایان با حضور ولی دانش‌آموز و صنوبری مدیر دبیرستان دخترانه دوره دوم متوسطه سمای زابل با اهدای لوح سپاس و هدیه از این دانش‌آموز افتخارآفرین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته